DOI: https://doi.org/10.24061/1727-4338.XIII.1.47.2014.55

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПАТОФІЗІОЛОГІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ

O. V. Melnikova

Анотація


В статті узагальнені особливості викладання патофізіології англомовним студентам, зроблена спроба розробки рекомендацій з організації навчального процесу.

Ключові слова


викладання; патофізіологія; англомовні студенти

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Volosovets' OP, P’iatnyts'kyi YuS, Vitenko IS, Melnyk І V. Stvorennia suchasnoho pidruchnyka – zaporuka pidvyschennia efektyvnosti navchal'noho protsesu [Creation of modern extbook is a pledge ofeducational process efficacy]. V: Materialy Vseukr. nauk. navch.-metod. konf. Novi napriamy vprovadzhennia kredytno-modul'noi systemy orhanizatsii navchal'noho protsesu u vyschykh medychnykh i farmatsevtychnomu navchal'nykh zakladakh Ukrainy III– IV rivniv akredytatsii; 2011 Tra 12-13; Ternopil'. Ternopil': Ukrmedknyha; 2011, р. 14-8. (in Ukrainian).

Drozdova IV, Matsuha OM. Mezhi «norma-patolohiia» pokaznykiv ipokhondrii, depresii ta isterii u khvorykh na arterial'nu hipertenziiu [The limits of the "norm-pathology" of hypochondria, depression and hysteria in patients with hypertension]. Medychni perspektyvy. 2012;1:43-53. (in Ukrainian).

Moiseiuk NYe. Pedahohika [Pedagogy]. Kiev; 2007. 656 p. (in Ukrainian).

Rykalo NA. Zasoby naochnosti pry vykladanni patofiziolohii anhlomovnym studentam medykam [Means of clarity in teaching pathophysiology to English speaking medical students]. Tavrycheskyi medyko-byolohycheskyi vestnyk. 2012;15(3 Ch 2):287. (in Ukrainian).

Filipets' OO, Pashkovs'kyi VM, Filipets' ND. Metodychni pidkhody do vykladannia medychnykh dystsyplin inozemnym studentam [Methodical approaches to teaching medical subjects to foreign students]. Medychna osvita. 2012;3:180-2. (in Ukrainian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Волосовець О.П. Створення сучасного підручника – запорука підвищення ефективності навчального процесу / О.П. Волосовець, Ю.С. П’ятницький,  І.С. Вітенко [та  ін.] // Нові напрями впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ – ІV рівнів акредитації  : матеріали Всеукр. наук. навч. – метод. конф., 12 – 13 травня 2011 р. – Тернопіль  : Укрмедкнига, 2011. – С. 14 – 18.

2. Мельник С. Перспективи розвитку системи експорту освітніх послуг з України/С.Мельник, В.Матросов//Вища школа.-2012.-№1.-С.43-53

3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. посіб. – 5-е вид., допов. і перероб./ Н.Є. Мойсеюк – К., 2007. – 656

4. Рикало  Н.А. Засоби наочності при викладанні патофізіології англомовним студентам медикам/ Н.А. Рикало //Таврический медико-биологический вестник – 2012. –Т.15, №3(59), ч.2.-С.287

5. Філіпець О.О. Методичні підходи до викладання медичних дисциплін іноземним студентам/ О.О.Філіпець, В.М.Пашковський, Н.Д.Філіпець // Медична освіта.-2012,№3.-С.180-182





© Clinical & Experimental Pathology, 2004-2020
When you copy an active link to the material is required
ISSN 2521-1153 (Online)
ISSN 1727-4338 (Print)
tel./fax +38(0372)553754