ТЕСТОВИЙ КОМП’ЮТЕРНИЙ КОНТРОЛЬ, ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОСТІ ОЦІНКИ РІВНЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТІ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XIV.3.53.2015.36Ключові слова:
тестовий комп’ютерний контроль, усна відповідьАнотація
В даній статті наведено результати оцінки рівня знань студентів з онкології за допомогою усної відповіді та тестового комп’ютерного контролю. Встановлено, що проведення тестового комп’ютерного контролю з клінічних дисциплін не дає змоги об’єктивно оцінити рівень знань студентів, проте у сукупності з усним опитуванням значно підвищує реальність оцінки.Посилання
Avanesov V.S. Primenenie testov v sestrinskom obrazovanii / V.S. Avanesov // Glavnaya meditsinskaya sestra. – 2007. – № 2. – S. 35-37.
Bayramova Zh.A. Testovyy kontrol' znaniy kak sredstvo organizatsii uchebnoy deyatel'nosti studentov : dis. … kandidata ped. nauk : 13.00.01 / Bayramova Zhanneta Aleksandrovna. – M., 1999. – 171 s.
Glazunov V.I. Testirovanie – effektivnyy izmeritel' proverki znaniy studentov / V.I. Glazunov // Innovatsii v obrazovanii. – 2003. – № 4. – S. 73-76.
Denisenko S.I. Osobennosti ispol'zovaniya testovykh metodik dlya kontrolya uchebnoy deyatel'nosti studentov / S.I. Denisenko // Innovatsii v obrazovanii. – 2002. – № 3. – S. 18-21.
Mayorov A.N. Teoriya i praktika sozdaniya testov dlya sistemy obrazovaniya. – M.: Logos, 2002. – 432 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 V. Yu. Bodyaka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».