ЕТИКА ТА ДЕОНТОЛОГІЯ У РОБОТІ ЛІКАРЯ-ФТИЗІАТРА В.І. Сливка
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XVIII.1.68.2019.29Ключові слова:
етика, деонтологія, фтизіатріяАнотація
Порушення правил деонтології у фтизіатрії може призвести до виникненняпсихогенних розладів внаслідок неправильних, необережних висловлювань або дій
медичного працівника. Тому дотримання деонтологічних норм лікарями-фтизіатрами мають величезне значення для ефективної діагностики та лікування хворих на
туберкульоз.
Посилання
Aharkova AO. Formuvannia profesiino-etychnoi kul'tury
maibutnikh likariv u vyschykh navchal'nykh zakladakh [Formation
of professional and ethical culture of future doctors in higher
educational establishments] [avtoreferat]. Kiev; 2011. 21 p.
Moskalenko VF, redaktor. Aktual'ni pytannia pravovoho
rehuliuvannia suspil'nykh vidnosyn u sferi okhorony zdorov'ia
[Actual issues of legal regulation of public relations in the field of
health care]: navch. posib. (v pytanniakh i vidpovidiakh).
Zhytomyr: Polissia; 2014. 146 p.
Alekseienko AP, Lisovyi VM, redaktory. Sotsial'no-filosofs'ki
ta etychni problemy medytsyny [Socio-philosophical and ethical
problems of medicine]: navch. posib. Kharkiv: Kolehium; 2010.
340 p.
Bazhan TO. Osoblyvosti formuvannia moral'no-etychnykh
pohliadiv u studentiv pry vyvchenni kursu istorii medytsyny
[Features of formation of moral and ethical attitudes of students in
studying the course of medical history]. V: Materialy nauk.-prakt.
konf. Suchasni problemy pidhotovky fakhivtsiv u vyschykh
medychnykh ta farmatsevtychnykh navchal'nykh zakladakh
Ukrainy; 2010 Zhov 26-27; Luhans'k. Luhans'k; 2010, p. 14-5.
Blyumkin VA, Gumnitskiy GN, Tsyrlina TV. Nravstvennoe
vospitanie: filosofsko-eticheskie osnovy [Moral education:
philosophical and ethical foundations]. Voronezh; 1990. 141 p.
Ohnev'iuk VO, Khoruzha LL, Sysoieva SO, Chernukha NM,
Terent'ieva NO. Kompetentnisno zoriientovana osvita: yakisni
vymiry: monohrafiia. Kiev; 2015. Bratko YeM. Kontseptual'ni
zasady seredovyschnoho pidkhodu u vyschii osviti [Conceptual
basis of the environmental approach in higher education]; p. 243-
61.
Bul'buk OI, Boichuk OP, Miziuk LV, Ozhohan ZR, Lokota
YeIu. Osnovy formuvannia zahal'noi kul'tury studentiv vyschykh
medychnykh navchal'nykh zakladiv [Fundamentals of formation
of the general culture of students of higher medical educational
institutions]. Galician Medical Journal. 2009;16(2):69-70.
Vaskes Abanto KhE, Vaskes Abanto AE. Zdravookhranenie
XXI veka: zakon i etika v meditsine [Health of the XXI century: law and ethics in medicine]: monografiya. LAP Lambert Academic Publishing; 2014. 144 p.
Vaskes Abanto KhE, Vaskes Abanto AE. Meditsina i moral'
[Medicine and morality]: monografiya. Kiev: Alfa Reklama; 2015.
160 p.
Verbitskiy AA. Pedagogicheskie tekhnologii kontekstnogo
obucheniya [Pedagogical contextual learning technologies]: nauch.-
metod. posob. 2-e izd. Moscow; 2011. 52 p.
Vedenko BH, Mel'nyk VA, Datsenko VH. Likar - khvoryi,
mezha povedinky (Dumka zvychainykh likariv) [Doctor - Patient,
Limit of Behavior (Opinion of ordinary doctors)]. Novosti
meditsiny i farmatsii [Internet]. 2010[tsytovano 2019 Sich 15];22.
Dostupno: http://www.mif-ua.com/archive/article/15180
Volkova NP. Perekonannia u profesiinii komunikatsii
vykladacha vyschoho navchal'noho zakladu [Persuasion in the
professional communication of a teacher of a higher educational
establishment]. Visnyk Kremenchuts'koho natsional'noho
universytetu imeni Mykhaila Ostrohrads'koho. Seriia
"Pedahohichni nauky". 2015;1:16-23.
Kakhno IV. Determinanty osobystisnoho stanovlennia
studentiv-medykiv na etapi profesiinoho navchannia [Determinants
of the personal formation of medical students at the stage of
professional training]. Problemy suchasnoi psykholohii.
2010;8:418-9.
Lesovoy V, Alekseenko A. Dukhovnye orientiry vospitaniya
budushchego vracha [Spiritual guidelines for the education of the
future doctor]. Novyi kolehium. 2012;3:3-7.
Lozyns'ka L. Problema tolerantnosti u konteksti
tsinnisnoho samovyznachennia studentiv-medykiv [The problem
of tolerance in the context of the value self-determination of
medical students]. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity.
2012;1:179-88.
Lodatko YeO. Modeliuvannia pedahohichnykh system i
protsesiv [Modeling of pedagogical systems and processes]:
monohrafiia. Slov'ians'k; 2010. 148 p.
Maksymenko SD, Filonenko MM. Pedahohika vyschoi
medychnoi osvity [Pedagogy of higher medical education]:
pidruchnyk. Kiev: Tsentr uchbovoi literatury; 2014. 288 p.
Nikitskiy MV. Edinoe vospitatel'noe prostranstvo:
munitsipal'nyy uroven' [Common educational space: municipal
level]. Narodnoe obrazovanie. 2010;1: 227-30.
Yusef YuV. Formuvannia komunikatyvnoi kul'tury
maibutnikh likariv u protsesi vyvchennia humanitarnykh
dystsyplin [Formation of communicative culture of future
physicians in the process of studying humanitarian disciplines] [автореферат]. Kiev; 2014. 18 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 V. І. Slivka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».