ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ЗАСТОСУВАННЯ АНГЛОМОВНОГО МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОНТЕНТУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.3.81.2022.12Ключові слова:
дистанційне навчання, комп’ютерні технології, англійська мова, мультимедійні технології, іншомовна компетенціяАнотація
Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі
викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання.
Матеріали та методи. Дослідження включає модель організації дистанційного
навчання, якапередбачає застосування комп’ютерної технологіїяк основи навчання
та використання медіаосвітніх технологій в якості мультимедійного контенту
як інтегрованого компонента комплексно-методичного забезпечення вивчення
англійської мови, зокрема процесу формування англомовних мовленнєвих навичок
і вмінь. У дослідженні використано метод формального аналізу, структурний
та порівняльний методи.
Результати. Обгрунтовано систему педагогічних умов дистанційного навчання
англійської мови як комплексу застосування комп’ютерної та мультимедійних
технологій. Окреслено методичні принципи та базові компоненти моделі навчання.
Визначено функції комп’ютерної технології, мультимедійного забезпечення,
завдання для викладача та можливості студента.
Висновки.Ефективністьвикористаннязазначенихтехнологійнавчанняобумовлена
конкретними завданнями вивчення дисципліни та доцільністю їх використання для
забезпечення реалізації підтримуючих функцій, основними серед яких є:
1. Детермінація ступеня управління навчальною діяльністю студента викладачем
на всіх рівнях.
2. Детермінація ступеня управління своєю навчальною діяльністю самим студентом.
3. Статистичний аналіз результатів навчальної діяльності, який забезпечує
уникнення суб’єктивізму оцінювання.
4. Опосередковане керівництво самостійною навчальною діяльністю, яке запобігає
психологічній напрузі.
5. Забезпечення системи зворотного зв’язку.
6. Забезпечення самоконтролю.
7. Оперативність обробки результатів засвоєння навчальної інформації.
Посилання
Borzenko O. P. Osoblyvosti orhanizatsii dystantsiinoho navchannia
v Ukraini [Peculiarities of distance learning organization in
Ukraine]. Naukovyi visnyk Pivdennoukrains’koho natsional’noho
pedahohichnoho universytetu im. KD. Ushyns’koho. Pedahohichni
nauky. 2011;3-4:13-20.
Ekmekçi E. Distance- education in foreign language teaching:
evaluations from the perspectives of freshman students. Procedia –
Social and Behavioral Sciences. 2015;176:390-7. doi: 10.1016/j.
sbspro.2015.01.487
Kukharenko VM, Bondarenko VV, redaktory. Ekstrene dystantsiine
navchannia v Ukraini [Emergency distance learning in Ukraine].
Kharkiv: Mis’ka drukarnia; 2020. 409 p.
Latyhina AH, Bohatyr’ova KV. Vykorystannia dystantsiinykh
osvitnikh tekhnolohii u vykladanni inozemnykh mov [The use of
distance educational technologies in teaching foreign languages].
Kyiv; 2022. 98 p.
Maliarchuk OV. Dystantsiine navchannia v systemi vyschoi
humanitarnoi osvity Spoluchenykh Shtativ Ameryky [avtoreferat]
[Distance learning in the system of higher humanitarian education
of the United States of America [abstract]. Zhytomyr; 2010. 20 p.
Soroko NV. Dydaktychni funktsii informatsiinykh i
komunikatsiinykh tekhnolohii u profesiinii diial’nosti vchytelia
slovesnyka [Didactic functions of information and communication
technologies in the professional activity of a lexicographer].
Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. 2008;1:45.
Havrylenko KM. Foreign language teaching in the system
of distance education. Naukovyi chasopys Natsional’noho
pedahohichnoho universytetu imeni MP. Drahomanova. Seriia
Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy. 2020:78:53-6. doi:
31392/NPU-nc.series5.2020.78.11
Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages
and disadvantages. Open educational e-environment of modern
University. 2021;11:71-9. doi: 10.28925/2414-0325.2021.116
Boyadzhieva E. Theory and Practice in Foreign Language
Teaching – Past and Present. Journal of Modern Education Review.
;4(10):776-88.
Frolova N. Electronic means of foreign language learning in the
system of higher education. Educational Research and Reviews.
;12(3):116-9. doi: 10.5897/ERR2016.3062
Campbell C, Duncan G. From Theory to Practice: General Trends
in Foreign Language Teaching Methodology and Their Influence
on Language Assessment. Language and Linguistics Compass.
;1(6):592-611. doi: 10.1111/j.1749-818X.2007.00032.x
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 V.V. Бебих, Г.М. Лапа

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».