ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МЕХАНІЗМАХ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ-МЕДИКАМИ НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПАТОМОРФОЛОГІЯ»
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.14Ключові слова:
інновації в педагогіці, інтерактивні технології, викладання патоморфологіїАнотація
Процес творення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей,
засобів, педагогічних та управлінських технологій сприятиме переходу системи
освіти до якісно іншого стану, за яким підвищуються показники досягнень
структурних компонентів освіти.
Мета роботи –обгрунтувати вагомість інновацій у механізмах покращення якості
освіти майбутніх фахівців-медиків на прикладі досвіду викладання дисципліни
«Патоморфологія».
Висновки. Виявлені шляхи впливу інноваційних технологій та методів навчання
на освітній процесі сприятиме покращенню якості освіти студентів завдяки
активізаціїїхпошуковоїроботи,формуваннювміньсамостійногооволодіннязнаннями,
вихованню самостійної особистості, здатної до самоосвіти та саморозвитку,
стимулюванню образного, асоціативного, логічного мислення. Систематичне
застосування інновацій не тільки сприяє підвищенню фахової компетентності
здобувача освіти, а й висуває особливі вимоги до педагога, призводить до його
професійного зростання, адже стимулює його активність у досягненні професійного
акме. Усе це робить процес викладання-навчання цікавим та ефективним.
Посилання
Sharata NH. Innovatsiinist’ v osviti – oznaka suchasnosti
[Innovation in education is a sign of modernity]. Visnyk
Chernihivs’koho natsional’noho pedahohichnoho universytetu
imeni TH. Shevchenka. 2012;97:158-60. (in Ukranian)
Khymynets’ VV. Rol’ innovatsiinoi osvity u stalomu rozvytku
terytorial’nykh ekoloho- ekonomichnykh system [The role
of innovative education in the sustainable development of
territorial ecological and economic systems]. Naukovyi visnyk
Uzhhorods’koho universytetu. Seriia: Ekonomika. 2016;1:39-44.
(in Ukranian)
Dychkivs’ka IM. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii
[Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav;
349 p. (in Ukranian)
Kozak LV. Pedahohichna innovatyka u rozvytku novykh napriamkiv
osvity [Pedagogical innovation in development of new direction of
education]. Osvitolohichnyi dyskurs. 2014;2:74-85. (in Ukranian)
Cherednik D, Dan’sheva S. Innovatsiini protsesy v osviti
[Innovative processes in education]. Novyi kolehium. 2018;3:44-7.
(in Ukranian)
Buidina O. Innovatsii v osviti: svitovyi dosvid i mistsevi
praktyky [Innovation in Education: World Experience and Local
Practices]. Image of the Modern Pedagogue. 2020;1:5-9. doi:
33272/2522-9729-2020-1(190)-5-9 (in Ukranian)
Dyudyun AD, Gorbuntsov VV, Shuvalov SM, Skibchyk VA,
Rekova LP, Protsaylo MD. Mozhlyvist’ zastosuvannia suchasnykh
innovatsiinykh tekhnolohii u protsesi vykladannia medychnykh
VUZiv – na prykladi vykorystannia metodu «mozkovoho shturmu»
[The potentialities to use modern innovative technologies in
the medical colleges teaching process – on the example of the
«brainstorming» method]. Dermatovenerology. Cosmetology.
Sexopathology. 2012;1-4:163-71. (in Ukranian)
Petutina OO, Mischenko MM. Vykorystannia keis-metodu u
navchanni. Problemy ta perspektyvy formuvannia natsional’noi
humanitarno- tekhnichnoi elity [Problems and prospects of the
formation of the national humanitarian and technical elite]. V:
Romanovs’kyi OH, redaktor. Materialy Mizhnar. nauk.-prakt.
konf. Dukhovno- moral’nisni osnovy ta vidpovidal’nist’ osobystosti
u doli liuds’koi tsyvilizatsii; 2020 Lys 12-13; Kharkiv. Kharkiv;
, p. 73-80. (in Ukranian)
Ridkodumska HA. Keis metod u protsesi pidhotovky do profesiinoi
mobil’nosti maibutnikh pratsivnykiv sotsial’noi sfery [Case
study for training professional mobility for future social sphere
workers]. Zbirnyk naukovykh prats’ Khersons’koho derzhavnoho
universytetu. Pedahohichni nauky. 2017;2(80):246-50.
(in Ukranian)
Nagaichuk VV. Zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii
navchannia dlia vykladannia u vyschykh medychnykh navchal’nykh
zakladakh [Use of interactive learning technologies for teaching
at higher medical educational institutions]. Reports of Vinnytsia
national medical university. 2013;17(2):456-9. (in Ukranian)
Brown НD. Teaching by Principles. An Interactive Approach to
Language Pedagogy. 2nd ed. Pearson ESL; 2000, p. 176-91.
Moore JL, Dickson- Deaneb C, Galyenb K. E-Learning, online
learning, and distance learning environments: Are they the same?
The Internet and Higher Education. 2011;14(2):129-35. doi:
1016/j.iheduc.2010.10.001
Poiasok T, Bespartochna O, Skrypnyk V. Profesiina pidhotovka
maibutnikh pravoznavtsiv v umovakh dystantsiinoho
navchannia [Future legal experts’ professional training in terms
of e-learning]. Science and Education. 2018;2:34-42. doi:
24195/2414-4665-2018-2-5 (in Ukranian)
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 В.В. Іліка, О.В. Іліка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».