ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МЕХАНІЗМАХ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ-МЕДИКАМИ НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПАТОМОРФОЛОГІЯ»

Автор(и)

  • В.В. Іліка
  • О.В. Іліка

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.14

Ключові слова:

інновації в педагогіці, інтерактивні технології, викладання патоморфології

Анотація

Процес творення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей,
засобів, педагогічних та управлінських технологій сприятиме переходу системи
освіти до якісно іншого стану, за яким підвищуються показники досягнень
структурних компонентів освіти.
Мета роботи –обгрунтувати вагомість інновацій у механізмах покращення якості
освіти майбутніх фахівців-медиків на прикладі досвіду викладання дисципліни
«Патоморфологія».
Висновки. Виявлені шляхи впливу інноваційних технологій та методів навчання
на освітній процесі сприятиме покращенню якості освіти студентів завдяки
активізаціїїхпошуковоїроботи,формуваннювміньсамостійногооволодіннязнаннями,
вихованню самостійної особистості, здатної до самоосвіти та саморозвитку,
стимулюванню образного, асоціативного, логічного мислення. Систематичне
застосування інновацій не тільки сприяє підвищенню фахової компетентності
здобувача освіти, а й висуває особливі вимоги до педагога, призводить до його
професійного зростання, адже стимулює його активність у досягненні професійного
акме. Усе це робить процес викладання-навчання цікавим та ефективним.

Посилання

Sharata NH. Innovatsiinist’ v osviti – oznaka suchasnosti

[Innovation in education is a sign of modernity]. Visnyk

Chernihivs’koho natsional’noho pedahohichnoho universytetu

imeni TH. Shevchenka. 2012;97:158-60. (in Ukranian)

Khymynets’ VV. Rol’ innovatsiinoi osvity u stalomu rozvytku

terytorial’nykh ekoloho- ekonomichnykh system [The role

of innovative education in the sustainable development of

territorial ecological and economic systems]. Naukovyi visnyk

Uzhhorods’koho universytetu. Seriia: Ekonomika. 2016;1:39-44.

(in Ukranian)

Dychkivs’ka IM. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii

[Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav;

349 p. (in Ukranian)

Kozak LV. Pedahohichna innovatyka u rozvytku novykh napriamkiv

osvity [Pedagogical innovation in development of new direction of

education]. Osvitolohichnyi dyskurs. 2014;2:74-85. (in Ukranian)

Cherednik D, Dan’sheva S. Innovatsiini protsesy v osviti

[Innovative processes in education]. Novyi kolehium. 2018;3:44-7.

(in Ukranian)

Buidina O. Innovatsii v osviti: svitovyi dosvid i mistsevi

praktyky [Innovation in Education: World Experience and Local

Practices]. Image of the Modern Pedagogue. 2020;1:5-9. doi:

33272/2522-9729-2020-1(190)-5-9 (in Ukranian)

Dyudyun AD, Gorbuntsov VV, Shuvalov SM, Skibchyk VA,

Rekova LP, Protsaylo MD. Mozhlyvist’ zastosuvannia suchasnykh

innovatsiinykh tekhnolohii u protsesi vykladannia medychnykh

VUZiv – na prykladi vykorystannia metodu «mozkovoho shturmu»

[The potentialities to use modern innovative technologies in

the medical colleges teaching process – on the example of the

«brainstorming» method]. Dermatovenerology. Cosmetology.

Sexopathology. 2012;1-4:163-71. (in Ukranian)

Petutina OO, Mischenko MM. Vykorystannia keis-metodu u

navchanni. Problemy ta perspektyvy formuvannia natsional’noi

humanitarno- tekhnichnoi elity [Problems and prospects of the

formation of the national humanitarian and technical elite]. V:

Romanovs’kyi OH, redaktor. Materialy Mizhnar. nauk.-prakt.

konf. Dukhovno- moral’nisni osnovy ta vidpovidal’nist’ osobystosti

u doli liuds’koi tsyvilizatsii; 2020 Lys 12-13; Kharkiv. Kharkiv;

, p. 73-80. (in Ukranian)

Ridkodumska HA. Keis metod u protsesi pidhotovky do profesiinoi

mobil’nosti maibutnikh pratsivnykiv sotsial’noi sfery [Case

study for training professional mobility for future social sphere

workers]. Zbirnyk naukovykh prats’ Khersons’koho derzhavnoho

universytetu. Pedahohichni nauky. 2017;2(80):246-50.

(in Ukranian)

Nagaichuk VV. Zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii

navchannia dlia vykladannia u vyschykh medychnykh navchal’nykh

zakladakh [Use of interactive learning technologies for teaching

at higher medical educational institutions]. Reports of Vinnytsia

national medical university. 2013;17(2):456-9. (in Ukranian)

Brown НD. Teaching by Principles. An Interactive Approach to

Language Pedagogy. 2nd ed. Pearson ESL; 2000, p. 176-91.

Moore JL, Dickson- Deaneb C, Galyenb K. E-Learning, online

learning, and distance learning environments: Are they the same?

The Internet and Higher Education. 2011;14(2):129-35. doi:

1016/j.iheduc.2010.10.001

Poiasok T, Bespartochna O, Skrypnyk V. Profesiina pidhotovka

maibutnikh pravoznavtsiv v umovakh dystantsiinoho

navchannia [Future legal experts’ professional training in terms

of e-learning]. Science and Education. 2018;2:34-42. doi:

24195/2414-4665-2018-2-5 (in Ukranian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-02

Номер

Розділ

Статті