ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗІОЛОГІЯ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.16Ключові слова:
фізіологія, академічна доброчесність, дистанційне навчання, студенти-медикиАнотація
Буковинський державний медичний університет, м. Чернівці, Україна
Я сподіваюсь, що завжди матиму достатньо твердості і доброчесності,
щоб відстояти те, що я вважаю найбажанішим зі всіх звань —
репутацію чесної людини
Дж. Вашингтон
Академічна доброчесніть, як принцип фундаментальних цінностей, сприяє
особистісному та професійному становленню учасників освітнього процесу.
Розвиток новітніх технологій, у т. ч. дистанційного навчання, відкриває нові
можливості покращення освітнього процесу, водночас створюючи передумови
евентуальних варіантів порушень академічної доброчесності здобувачами освіти.
Взаємодопомога, підтримка та навчання студентів за принципами академічної
доброчесності сприяє становленню майбутньої професії лікаря та гідного члена
соціуму.
Мета роботи – проаналізувати проблемні питання академічної доброчесності під
час дистанційного вивчення фізіології англомовними студентами.
Висновки. Дотримання принципів академічної доброчесності, створення
атмосфери справедливості, взаємоповаги та взаємодовіри як у студентському
середовищі, так і у взаємовідносинах «викладач-студент» покращує якість
засвоєння знань та вмінь із фізіології і підвищує рівень підготовки майбутніх
фахівців-медиків.
Посилання
Pavela G. Freedom of expression in higher education (2022
outline) (update in progress) [Internet]. 2022[cited 2023 Jan
. Available from: https://medium.com/@gpavela/freedomof-expression-in-higher- education-2022-outline- update-inprogress-33fe3f45e4c8
Fishman T, editor. The Fundamental Values of Academic Integrity.
Clemson: The Center for Academic Integrity; 1999. 34 p.
Dobko T, Turchynovs’kyi V. Akademichna kul’tura ta
dobrochesnist’, yak sotsial’nyi kapital suchasnoho universytetu
[Academic culture and integrity as the social capital of a modern
university]. V: Finikov TV, Artiukhov AIe, redaktory. Akademichna
chesnist’ yak osnova staloho rozvytku universytetu. Kyiv: Takson;
, p. 37-51. (in Ukranian)
Fishman T, editor. Fundamental’ni tsinnosti akademichnoi
dobrochesnosti [The Fundamental Values of Academic Integrity].
Clemson: The Center for Academic Integrity; 1999. 34 p.
(in Ukranian)
Mel’nychenko A. Proiavy akademichnoi nechesnosti
[Manifestations of academic dishonesty]. V: Finikov TV,
Artiukhov AIe, redaktory. Akademichna chesnist’ yak osnova
staloho rozvytku universytetu. Kyiv: Takson; 2016, p. 107-20.
(in Ukranian)
Černikovský P, Foltýnek T, Fontana J, Gojná Z, Dlabolová DH,
Holeček T, et al. How to Prevent Plagiarism in Student Work.
A Handbook for Academic Staf. Prague: Karolinum Press; 2020.
р.
Onyschenko O. Chomu studenty spysuiut’? [Why do students
write off?] AcademlQ [Internet]. 2019[tsytovano 2023 Sich 10].
Dostupno: https://saiup.org.ua/novyny/chomu-studenty-spysuyut/
(in Ukranian)
Kalynovs’kyi YuIu. Akademichna chesnist’ yak chynnyk
pravovoho vykhovannia students’koi molodi [Academic honesty
as a factor in the legal education of student youth]. Hileia.
;63(8):477-82. (in Ukranian)
Difference Between Honesty and Integrity [Internet]. 2015[cited
Jan 11]. Available from: http://www.differencebetween.com/
difference- between-honesty-and-vs-integrity/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 М.А. Повар, С.С. Ткачук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».