ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ПЛАТФОРМИ «MIRO» ЗА УМОВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXII.3.85.2023.11Ключові слова:
віртуальна дошка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання, платформа «Miro»Анотація
Застосування інтерактивних технологій полегшує педагогічний процес для
викладача та покращує візуалізацію та сприйняття студентами навчального
матеріалу. Одна з таких технологій – «Miro» – платформа для спільної віддаленої
роботи за допомогою онлайн-дошки. Дошка може бути використана для складання
проектів, креативу, дизайн-концепцій, брейнстормінгу та освітніх цілей.
Мета роботи – здійснити аналіз особливостей використання віртуальної дошки
«Miro» під час дистанційного навчання і визначити її переваги та недоліки.
Результати. Під час отриманого зворотного зв’язку від студентів 90%
респондентів дали позитивні відгуки після використання цієї дошки, у 10% виникли
труднощі з її використанням.
Висновок. Використання інтерактивної дошки «Miro» допомагає стимулювати
у студентів інтерес та особисту мотивацію до дослідження теми та отримання
відповідних навиків.
Посилання
Allah RK. The Use of Miro in Teaching Practice. Exchanges: The
Interdisciplinary Research Journal. 2023;10(3):77-91. doi: 10.31273/
eirj.v10i3.1277
Verkhovna Rada Ukrainy. Pro osvitu [About education]. Zakon
Ukrainy vid 10.06.2023 № 3143 [Internet]. Kyiv; 2023[tsytovano
Zhov 23]. Dostupno: https://zakon.rada.gov.ua/laws/
show/2145-19#Text (in Ukranian)
Kohut I, Mashkova R. Osvita v umovakh pandemii u 2020/2021
rotsi: analiz problem i naslidkiv [Education in pandemic conditions
in 2020/2021: analysis of problems and consequences] [Internet].
Cedos; 2021[tsytovano 2023 Zhov 25]. Dostupno: https://cedos.
org.ua/researches/osvita-v-umovah- pandemiyi-analiz- problem-inaslidkiv/ (in Ukranian)
Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. Deiaki pytannia orhanizatsii
dystantsiinoho navchannia [Some issues of distance learning
organization]. Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy
vid 08.09.2020 № 1115 [Internet]. Kyiv: MON Ukrainy;
[tsytovano 2023 Zhov 23]. Dostupno: https://zakon.rada.gov.
ua/laws/show/z0941-20#Text (in Ukranian)
Martynets’ LA. Zaluchennia pedahohiv do profesiinoho rozvytku u
neformal’nii ta informal’nii osviti [Involvement of teachers in professional development in non-formal and informal education]. Education
and development of gifted personality. 2017;6:15-6. (in Ukranian)
Shahzad A, Hassan R, Aremu AY, Hussain A, Lodhi RN. Effects of
COVID19 in E-learning on higher education institution students:
the group comparison between male and female. Qual Quant.
;55(3):805-26. doi: 10.1007/s11135-020-01028-z
Mseleku Z. A Literature Review of E-Learning and E-Teaching
in the Era of Covid-19 Pandemic. Int J Innov Sci Res Technol.
;5(10):588-97.
Enter with a dream. Exit with the next big thing. Build, iterate, and
design faster with Miro – the visual workspace for innovation [Internet].
Miro; 2022[cited 2023 Oct 23]. Available from: https://miro.com/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 О.В. Власова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».