ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ПЛАТФОРМИ «MIRO» ЗА УМОВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.В. Власова

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXII.3.85.2023.11

Ключові слова:

віртуальна дошка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання, платформа «Miro»

Анотація

Застосування інтерактивних технологій полегшує педагогічний процес для
викладача та покращує візуалізацію та сприйняття студентами навчального
матеріалу. Одна з таких технологій – «Miro» – платформа для спільної віддаленої
роботи за допомогою онлайн-дошки. Дошка може бути використана для складання
проектів, креативу, дизайн-концепцій, брейнстормінгу та освітніх цілей.
Мета роботи – здійснити аналіз особливостей використання віртуальної дошки
«Miro» під час дистанційного навчання і визначити її переваги та недоліки.
Результати. Під час отриманого зворотного зв’язку від студентів 90%
респондентів дали позитивні відгуки після використання цієї дошки, у 10% виникли
труднощі з її використанням.
Висновок. Використання інтерактивної дошки «Miro» допомагає стимулювати
у студентів інтерес та особисту мотивацію до дослідження теми та отримання
відповідних навиків.

Посилання

Allah RK. The Use of Miro in Teaching Practice. Exchanges: The

Interdisciplinary Research Journal. 2023;10(3):77-91. doi: 10.31273/

eirj.v10i3.1277

Verkhovna Rada Ukrainy. Pro osvitu [About education]. Zakon

Ukrainy vid 10.06.2023 № 3143 [Internet]. Kyiv; 2023[tsytovano

Zhov 23]. Dostupno: https://zakon.rada.gov.ua/laws/

show/2145-19#Text (in Ukranian)

Kohut I, Mashkova R. Osvita v umovakh pandemii u 2020/2021

rotsi: analiz problem i naslidkiv [Education in pandemic conditions

in 2020/2021: analysis of problems and consequences] [Internet].

Cedos; 2021[tsytovano 2023 Zhov 25]. Dostupno: https://cedos.

org.ua/researches/osvita-v-umovah- pandemiyi-analiz- problem-inaslidkiv/ (in Ukranian)

Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. Deiaki pytannia orhanizatsii

dystantsiinoho navchannia [Some issues of distance learning

organization]. Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy

vid 08.09.2020 № 1115 [Internet]. Kyiv: MON Ukrainy;

[tsytovano 2023 Zhov 23]. Dostupno: https://zakon.rada.gov.

ua/laws/show/z0941-20#Text (in Ukranian)

Martynets’ LA. Zaluchennia pedahohiv do profesiinoho rozvytku u

neformal’nii ta informal’nii osviti [Involvement of teachers in professional development in non-formal and informal education]. Education

and development of gifted personality. 2017;6:15-6. (in Ukranian)

Shahzad A, Hassan R, Aremu AY, Hussain A, Lodhi RN. Effects of

COVID19 in E-learning on higher education institution students:

the group comparison between male and female. Qual Quant.

;55(3):805-26. doi: 10.1007/s11135-020-01028-z

Mseleku Z. A Literature Review of E-Learning and E-Teaching

in the Era of Covid-19 Pandemic. Int J Innov Sci Res Technol.

;5(10):588-97.

Enter with a dream. Exit with the next big thing. Build, iterate, and

design faster with Miro – the visual workspace for innovation [Internet].

Miro; 2022[cited 2023 Oct 23]. Available from: https://miro.com/

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Статті