DOI: https://doi.org/10.24061/1727-4338.XIV.4.54.2015.50

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

I. O. Doroshkevich

Анотація


В статті розглянуто використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету, а саме метод рольових ігор. Показано переваги впровадження інтерактивної форми викладання в навчально-педагогічний процес для підвищення теоретичної та практичної підготовки майбутніх спеціалістів.

Ключові слова


інтерактивні методи навчання; рольова гра

Повний текст:

PDF

Посилання


Lysunets OV. Rol' metodiv interaktyvnykh tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi studentiv fakul'tetu medychnoi psykholohii dystsypliny «Pediatriia» [The role of interactive methods of learning technologies in training students of medical psychology discipline "Pediatrics"]. Visnyk Vinnyts'koho natsional'noho medychnoho universytetu. 2014;18(2):568-71. (in Ukrainian).

Nahaichuk VV. Zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia dlia vykladannia u vyschykh medychnykh navchal'nykh zakladakh [Application of of interactive learning technologies for teaching in medical schools]. Visnyk Vinnyts'koho natsional'noho medychnoho universytetu. 2013;17(2):456-59. (in Ukrainian).

Artjuhina AI, Marymova EB, Makedonova JuA, Firsova IV. Interaktivnyj metod obuchenija v medicinskom vuze na primere rolevoj igry [Interactive method of training in a medical college on the example of role-playing game]. Uspehi sovremennogo estestvoznanija. 2014;4:122-26. (in Russian).

Gushhin JuV. Interaktivnye metody obuchenija v vysshej shkole [Interactive methods of teaching in higher education]. Psihologicheskij zhurnal Mezhdunarodnogo universiteta prirody, obshhestva i cheloveka «Dubna». 2012;2:1-18. (in Russian).

Hodzhajan AB, Agranovich NV. Osobennosti organizacii jeffektivnoj samoobrazovatel'noj dejatel'nosti studentov v medicinskom vuze [Features of the organization of effective self-educational activity of students in a medical school]. Fundamental'nye issledovanija. 2011;11(part 1):149-153. (in Russian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Лисунець О.В. Роль методів інтерактивних технологій навчання у підготовці студентів факультету медичної психології дисципліни «Педіатрія» / О.В.Лисунець// Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2014. - № 2. – Т. 18. – С. 568-571.


2. Нагайчук В.В. Застосування інтерактивних технологій навчання для викладання у вищих медичних навчальних закладах / В.В. Нагайчук // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2013. - № 2. – Т. 17. – С. 456-459.


3. Артюхина А.И., Марымова Е.Б., Македонова Ю.А., Фирсова И.В. Интерактивный метод обучения в медицинском вузе на примере ролевой игры / А.И.Артюхина// Успехи современного естествознания. –2014. - № 4. -С. 122-126.


4. Гущин Ю.В. Интерактивные методы обучения в высшей школе / Ю.В. Гущин // Психологический журнал Международного университета природы, общества и человека «Дубна». – 2012. – № 2. – С. 1–18.


5. Ходжаян А.Б., Агранович Н.В. Особенности организации эффективной самообразовательной деятельности студентов в медицинском вузе / А.Б.Ходжаян// Фундаментальные исследования. – 2011. - № 11. – С. 149-153.





© Clinical & Experimental Pathology, 2004-2019
When you copy an active link to the material is required
ISSN 2521-1153 (Online)
ISSN 1727-4338 (Print)
tel./fax +38(0372)553754