ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

  • I. O. Doroshkevich Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-4338.XIV.4.54.2015.50

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання, рольова гра

Анотація

В статті розглянуто використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету, а саме метод рольових ігор. Показано переваги впровадження інтерактивної форми викладання в навчально-педагогічний процес для підвищення теоретичної та практичної підготовки майбутніх спеціалістів.

Посилання

Lysunets OV. Rol' metodiv interaktyvnykh tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi studentiv fakul'tetu medychnoi psykholohii dystsypliny «Pediatriia» [The role of interactive methods of learning technologies in training students of medical psychology discipline "Pediatrics"]. Visnyk Vinnyts'koho natsional'noho medychnoho universytetu. 2014;18(2):568-71. (in Ukrainian).

Nahaichuk VV. Zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia dlia vykladannia u vyschykh medychnykh navchal'nykh zakladakh [Application of of interactive learning technologies for teaching in medical schools]. Visnyk Vinnyts'koho natsional'noho medychnoho universytetu. 2013;17(2):456-59. (in Ukrainian).

Artjuhina AI, Marymova EB, Makedonova JuA, Firsova IV. Interaktivnyj metod obuchenija v medicinskom vuze na primere rolevoj igry [Interactive method of training in a medical college on the example of role-playing game]. Uspehi sovremennogo estestvoznanija. 2014;4:122-26. (in Russian).

Gushhin JuV. Interaktivnye metody obuchenija v vysshej shkole [Interactive methods of teaching in higher education]. Psihologicheskij zhurnal Mezhdunarodnogo universiteta prirody, obshhestva i cheloveka «Dubna». 2012;2:1-18. (in Russian).

Hodzhajan AB, Agranovich NV. Osobennosti organizacii jeffektivnoj samoobrazovatel'noj dejatel'nosti studentov v medicinskom vuze [Features of the organization of effective self-educational activity of students in a medical school]. Fundamental'nye issledovanija. 2011;11(part 1):149-153. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-07

Номер

Розділ

Статті