ФОРМУВАННЯ БІОЕТИЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ ФАРМАКОЛОГІЇ

Автор(и)

  • I. Yu. Sopova Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-4338.XV.2.56.2016.54

Ключові слова:

біоетика, навчальний процес, побічна дія ліків, фармакологія

Анотація

У статті розглянуто важливість формування біоетичного підходу в професійній діяльності лікарів під час навчання у вищому навчальному закладі. Продемонстровано взаємозв’язок між біомедичною етикою та методологією викладання медико-біологічних дисциплін на прикладі фармакології.

Посилання

Bobyrov VM. Dev’iatkina TO, Vazhnycha OM. Bioetychnyi pidkhid do pryznachennia likarskykh zasobiv i yoho rol u profilaktytsi pobichnoi dii likiv [Bioethical approach to the appointment of drugs and its role in the prevention of side effects of drugs]. Klinichna khirurhiia. 2010;6:8-13. (in Ukrainian).

Hozhenko AI. Bioetyka ta metodolohiia vykladannia patolohichnoi fiziolohii [Bioethics and methodology of teaching pathological physiology]. Medychna osvita. 2002;1:27-9. (in Ukrainian).

Pishak VP. Myslytskyi VF, Tkachuk SS. Bioetyka v navchalnomu protsesi u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh [Bioethics in the educational process at higher medical educational institutions]. Bukovynskyi medychnyi visnyk. 2002;6(4):26-7. (in Ukrainian).

Chechotina SIu, Chykor TO, Kolot EH. Pro monitorynh bezpeky likiv z kursu bioetyky [On monitoring the safety of medicines in the course of bioethics]. Medychna osvita. 2010;4:48-50. (in Ukrainian). Post SG, editor. Encyclopedia of Bioethics; 2003. 3045 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-11

Номер

Розділ

Статті