ФОРМУВАННЯ БІОЕТИЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ ФАРМАКОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XV.2.56.2016.54Ключові слова:
біоетика, навчальний процес, побічна дія ліків, фармакологіяАнотація
У статті розглянуто важливість формування біоетичного підходу в професійній діяльності лікарів під час навчання у вищому навчальному закладі. Продемонстровано взаємозв’язок між біомедичною етикою та методологією викладання медико-біологічних дисциплін на прикладі фармакології.Посилання
Bobyrov VM. Dev’iatkina TO, Vazhnycha OM. Bioetychnyi pidkhid do pryznachennia likarskykh zasobiv i yoho rol u profilaktytsi pobichnoi dii likiv [Bioethical approach to the appointment of drugs and its role in the prevention of side effects of drugs]. Klinichna khirurhiia. 2010;6:8-13. (in Ukrainian).
Hozhenko AI. Bioetyka ta metodolohiia vykladannia patolohichnoi fiziolohii [Bioethics and methodology of teaching pathological physiology]. Medychna osvita. 2002;1:27-9. (in Ukrainian).
Pishak VP. Myslytskyi VF, Tkachuk SS. Bioetyka v navchalnomu protsesi u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh [Bioethics in the educational process at higher medical educational institutions]. Bukovynskyi medychnyi visnyk. 2002;6(4):26-7. (in Ukrainian).
Chechotina SIu, Chykor TO, Kolot EH. Pro monitorynh bezpeky likiv z kursu bioetyky [On monitoring the safety of medicines in the course of bioethics]. Medychna osvita. 2010;4:48-50. (in Ukrainian). Post SG, editor. Encyclopedia of Bioethics; 2003. 3045 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 I. Yu. Sopova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».