DOI: https://doi.org/10.24061/1727-4338.XVII.2.64.2018.28

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДО СКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ НА ЛІЦЕНЗІЙНОМУ ІНТЕГРОВАНОМУ ІСПИТІ «КРОК 1»

O. G. Kmet, N. D. Filipets, I. G. Kyshkan, T. I. Kmet, V. G. Shunkaryuk

Анотація


Резюме. У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологами.


Ключові слова


ліцензійний інтегрований іспит «Крок 1»; форми та методи підготовки; сервер дистанційного навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Zhdan VM, Bobyr'ov VM, Bilash SM, Lokhmatova NM. Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u VDNZ Ukrainy «Ukrains'ka medychna stomatolohichna akademiia» v suchasnykh umovakh [Improving the quality of doctors training at the Ukrainian Higher Medical School "Ukrainian Medical Dentistry Academy" in modern conditions]. V: Zhdan VM, redaktor. Materialy nauk.-prakt. konf. z mizhnarod. uchastiu Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u suchasnykh umovakh; 2016 Ber 24; Poltava. Poltava; 2016, s. 3-4. (in Ukrainian).

Khaustov MM, Bachyns'kyi RO, Hordiienko NO, Poruchikov VV. Monitorynh yak skladova vyschoi medychnoi osvity [Monitoring as a component of higher medical education]. V: Materialy KhIII Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnarod. uchastiu Aktual'ni pytannia yakosti medychnoi osvity; 2016 Ber 12-13; Ternopivl'. Ternopil': Ukrmedknyha; 2016, s. 62-4. (in Ukrainian).

Moskalenka VF, redaktor. Metodychni rekomendatsii «Z pidhotovky do litsenziinykh intehrovanykh ispytiv «Krok 1» i « Krok 2» yak haluzevoho monitorynhu yakosti vyschoi medychnoi osvity vidpovidno do Yevropeis'kykh vymoh» (dlia studentiv ta vykladachiv) [Methodical recommendations "Preparing for licensed integrated examinations "Step 1" and "Step 2" as a sectoral monitoring of the quality of higher medical education in accordance with European requirements" (for students and teachers) ]. Kyiv; 2013. 16 s. (in Ukrainian).

Boichuk TM, Herush IV, Khodorovskyi VM. Zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchal'nomu protsesi Bukovyns'koho derzhavnoho medychnoho universytetu [Use of information and communication technologies in educational process in Bukovyna state medical university]. Medychna osvita. 2014;2:75-8. (in Ukrainian).

Kyshkan IH. Aktyvne vykorystannia servera dystantsiinoho navchannia BDMU – vazhlyvyi faktor uspishnoi pidhotovky studentiv iz farmakolohii do LII «Krok-1. Stomatolohiia» [Active usage of remote teaching server of BSMU is an important factor of efficient preparation of students in pharmacology for LIE "STEP 1. Stomatology"]. Medychna osvita. 2014;4:52-5. (in Ukrainian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Ждан ВМ, Бобирьов ВМ, Білаш СМ, Лохматова НМ. Удосконалення якості підготовки лікарів у ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» в сучасних умовах. В: Ждан ВМ, редактор. Матеріали наук.-практ. конф. з міжнарод. участю Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах; 2016 Бер 24; Полтава. Полтава; 2016, с. 3-4.

2. Хаустов ММ, Бачинський РО, Гордієнко НО, Поручіков ВВ. Моніторинг як складова вищої медичної освіти. В: Матеріали ХІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю Актуальні питання якості медичної освіти; 2016 Бер 12-13; Тернопівль. Тернопіль: Укрмедкнига; 2016, с. 62-4.  

3. Москаленка ВФ, редактор. Методичні рекомендації «З підготовки до ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок 1» і « Крок 2» як галузевого моніторингу якості вищої медичної освіти відповідно до Європейських вимог» (для студентів та викладачів).Київ; 2013. 16 с.

4. Бойчук ТМ, Геруш ІВ, Ходоровский ВМ. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету. Медична освіта. 2014;2:75-8.

5. Кишкан ІГ. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ – важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛІІ «Крок-1. Стоматологія». Медична освіта. 2014;4:52-5. 





© Clinical & Experimental Pathology, 2004-2019
When you copy an active link to the material is required
ISSN 2521-1153 (Online)
ISSN 1727-4338 (Print)
tel./fax +38(0372)553754