СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДО СКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ НА ЛІЦЕНЗІЙНОМУ ІНТЕГРОВАНОМУ ІСПИТІ «КРОК 1»
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XVII.2.64.2018.28Ключові слова:
ліцензійний інтегрований іспит «Крок 1», форми та методи підготовки, сервер дистанційного навчанняАнотація
Резюме. У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологами.
Посилання
Zhdan VM, Bobyr'ov VM, Bilash SM, Lokhmatova NM. Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u VDNZ Ukrainy «Ukrains'ka medychna stomatolohichna akademiia» v suchasnykh umovakh [Improving the quality of doctors training at the Ukrainian Higher Medical School "Ukrainian Medical Dentistry Academy" in modern conditions]. V: Zhdan VM, redaktor. Materialy nauk.-prakt. konf. z mizhnarod. uchastiu Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u suchasnykh umovakh; 2016 Ber 24; Poltava. Poltava; 2016, s. 3-4. (in Ukrainian).
Khaustov MM, Bachyns'kyi RO, Hordiienko NO, Poruchikov VV. Monitorynh yak skladova vyschoi medychnoi osvity [Monitoring as a component of higher medical education]. V: Materialy KhIII Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnarod. uchastiu Aktual'ni pytannia yakosti medychnoi osvity; 2016 Ber 12-13; Ternopivl'. Ternopil': Ukrmedknyha; 2016, s. 62-4. (in Ukrainian).
Moskalenka VF, redaktor. Metodychni rekomendatsii «Z pidhotovky do litsenziinykh intehrovanykh ispytiv «Krok 1» i « Krok 2» yak haluzevoho monitorynhu yakosti vyschoi medychnoi osvity vidpovidno do Yevropeis'kykh vymoh» (dlia studentiv ta vykladachiv) [Methodical recommendations "Preparing for licensed integrated examinations "Step 1" and "Step 2" as a sectoral monitoring of the quality of higher medical education in accordance with European requirements" (for students and teachers) ]. Kyiv; 2013. 16 s. (in Ukrainian).
Boichuk TM, Herush IV, Khodorovskyi VM. Zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchal'nomu protsesi Bukovyns'koho derzhavnoho medychnoho universytetu [Use of information and communication technologies in educational process in Bukovyna state medical university]. Medychna osvita. 2014;2:75-8. (in Ukrainian).
Kyshkan IH. Aktyvne vykorystannia servera dystantsiinoho navchannia BDMU – vazhlyvyi faktor uspishnoi pidhotovky studentiv iz farmakolohii do LII «Krok-1. Stomatolohiia» [Active usage of remote teaching server of BSMU is an important factor of efficient preparation of students in pharmacology for LIE "STEP 1. Stomatology"]. Medychna osvita. 2014;4:52-5. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 O. G. Kmet, N. D. Filipets, I. G. Kyshkan, T. I. Kmet, V. G. Shunkaryuk
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-sa/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».