СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДО СКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ НА ЛІЦЕНЗІЙНОМУ ІНТЕГРОВАНОМУ ІСПИТІ «КРОК 1»
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XVII.2.64.2018.28Ключові слова:
ліцензійний інтегрований іспит «Крок 1», форми та методи підготовки, сервер дистанційного навчанняАнотація
Резюме. У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологами.
Посилання
Zhdan VM, Bobyr'ov VM, Bilash SM, Lokhmatova NM. Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u VDNZ Ukrainy «Ukrains'ka medychna stomatolohichna akademiia» v suchasnykh umovakh [Improving the quality of doctors training at the Ukrainian Higher Medical School "Ukrainian Medical Dentistry Academy" in modern conditions]. V: Zhdan VM, redaktor. Materialy nauk.-prakt. konf. z mizhnarod. uchastiu Udoskonalennia yakosti pidhotovky likariv u suchasnykh umovakh; 2016 Ber 24; Poltava. Poltava; 2016, s. 3-4. (in Ukrainian).
Khaustov MM, Bachyns'kyi RO, Hordiienko NO, Poruchikov VV. Monitorynh yak skladova vyschoi medychnoi osvity [Monitoring as a component of higher medical education]. V: Materialy KhIII Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnarod. uchastiu Aktual'ni pytannia yakosti medychnoi osvity; 2016 Ber 12-13; Ternopivl'. Ternopil': Ukrmedknyha; 2016, s. 62-4. (in Ukrainian).
Moskalenka VF, redaktor. Metodychni rekomendatsii «Z pidhotovky do litsenziinykh intehrovanykh ispytiv «Krok 1» i « Krok 2» yak haluzevoho monitorynhu yakosti vyschoi medychnoi osvity vidpovidno do Yevropeis'kykh vymoh» (dlia studentiv ta vykladachiv) [Methodical recommendations "Preparing for licensed integrated examinations "Step 1" and "Step 2" as a sectoral monitoring of the quality of higher medical education in accordance with European requirements" (for students and teachers) ]. Kyiv; 2013. 16 s. (in Ukrainian).
Boichuk TM, Herush IV, Khodorovskyi VM. Zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchal'nomu protsesi Bukovyns'koho derzhavnoho medychnoho universytetu [Use of information and communication technologies in educational process in Bukovyna state medical university]. Medychna osvita. 2014;2:75-8. (in Ukrainian).
Kyshkan IH. Aktyvne vykorystannia servera dystantsiinoho navchannia BDMU – vazhlyvyi faktor uspishnoi pidhotovky studentiv iz farmakolohii do LII «Krok-1. Stomatolohiia» [Active usage of remote teaching server of BSMU is an important factor of efficient preparation of students in pharmacology for LIE "STEP 1. Stomatology"]. Medychna osvita. 2014;4:52-5. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 O. G. Kmet, N. D. Filipets, I. G. Kyshkan, T. I. Kmet, V. G. Shunkaryuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».