DOI: https://doi.org/10.24061/1727-4338.XVII.3.65.2018.27

ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

O. I. Godovanets', Y. V. Budayev, Y. V. Budayev, R. A. Levandovsky, R. A. Levandovsky, N. M. Chaikovska, N. M. Chaikovska

Анотація


Резюме. У роботі представлені педагогічні аспекти проведення лекційного заняття з урахуванням особливостей медичного профілю. Вказані роль і місце лекції в сучасній системі освіти, а також значення викладача в цьому процесі.

Основною метою лекції залишається мотивація до вивчення дисципліни та  формування у студентів активного мислення. Ключовим питанням проведення лекційного заняття є збереження уваги аудиторії, що досягається різними методами та засобами.

Лекції не втратять своєї актуальності, якщо, зберігаючи кращі традиції вітчизняної медичної освіти, будуть відповідати загальноприйнятим світовим стандартам якості освітнього процесу.


Ключові слова


освітній процес; лекція

Повний текст:

PDF

Посилання


Bendler R. Ispol'zujte svoj mozg dlja izmenenija: nejro-lingvisticheskoe programmirovanie. Voronezh: NPO Modek; 2000. 222 s. (in Russian).

Kudrjavaja NV, Ukolova EM. Pedagogika v medicine. Moskva: Akademija; 2012. 320 s. (in Russian).

Smirnov SD. Psihologija i pedagogika dlja prepodavatelej vysshej shkoly. Moskva: MGTU im. N.Je. Baumana; 2014. 422 s. (in Russian).

Hacker DJ, Dunlosky J, Graesser AC. Handbook of metacognition in education (Еducational psychology). New York: UK; 2009. 450 p.

Ratnikova LI, Ship SA, Misjukevich ND. Lekcii v medicinskom vuze – nuzhny li oni studentam? Pedagogika vysshej shkoly. 2016;1:100-4. (in Russian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Бендлер Р. Используйте свой мозг для изменения: нейро-лингвистическое программирование. Воронеж: НПО Модек; 2000. 222 c.

2. Кудрявая НВ, Уколова ЕМ. Педагогика в медицине. Москва: Академия; 2012. 320 с.     

3. Смирнов СД. Психология и педагогика для преподавателей высшей школы. Москва: МГТУ им. Н.Э. Баумана; 2014. 422 с.

4. Hacker DJ, Dunlosky J, Graesser AC. Handbook of metacognition in education (Еducational psychology). New York: UK; 2009. 450 p.

5. Ратникова ЛИ, Шип СА, Мисюкевич НД. Лекции в медицинском вузе – нужны ли они студентам? Педагогика высшей школы. 2016;1:100-4.





© Clinical & Experimental Pathology, 2004-2019
When you copy an active link to the material is required
ISSN 2521-1153 (Online)
ISSN 1727-4338 (Print)
tel./fax +38(0372)553754