ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЇ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • O. I. Godovanets' Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці, Україна
  • Y. V. Budayev Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці, Україна
  • Y. V. Budayev Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці, Україна
  • R. A. Levandovsky Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці, Україна
  • R. A. Levandovsky Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці, Україна
  • N. M. Chaikovska Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці, Україна
  • N. M. Chaikovska Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-4338.XVII.3.65.2018.27

Ключові слова:

освітній процес, лекція

Анотація

Резюме. У роботі представлені педагогічні аспекти проведення лекційного заняття з урахуванням особливостей медичного профілю. Вказані роль і місце лекції в сучасній системі освіти, а також значення викладача в цьому процесі.

Основною метою лекції залишається мотивація до вивчення дисципліни та  формування у студентів активного мислення. Ключовим питанням проведення лекційного заняття є збереження уваги аудиторії, що досягається різними методами та засобами.

Лекції не втратять своєї актуальності, якщо, зберігаючи кращі традиції вітчизняної медичної освіти, будуть відповідати загальноприйнятим світовим стандартам якості освітнього процесу.

Посилання

Bendler R. Ispol'zujte svoj mozg dlja izmenenija: nejro-lingvisticheskoe programmirovanie. Voronezh: NPO Modek; 2000. 222 s. (in Russian).

Kudrjavaja NV, Ukolova EM. Pedagogika v medicine. Moskva: Akademija; 2012. 320 s. (in Russian).

Smirnov SD. Psihologija i pedagogika dlja prepodavatelej vysshej shkoly. Moskva: MGTU im. N.Je. Baumana; 2014. 422 s. (in Russian).

Hacker DJ, Dunlosky J, Graesser AC. Handbook of metacognition in education (Еducational psychology). New York: UK; 2009. 450 p.

Ratnikova LI, Ship SA, Misjukevich ND. Lekcii v medicinskom vuze – nuzhny li oni studentam? Pedagogika vysshej shkoly. 2016;1:100-4. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-05

Номер

Розділ

Статті