ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ДОДАТКУ GOOGLE FORMS

Автор(и)

  • Л.Ю. Хлуновська

DOI:

https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.15

Ключові слова:

дистанційне навчання, студенти, Google Forms, медицина, оцінювання знань

Анотація

Мета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання знань студентів 4 курсу
під час дистанційного навчання за допомогою додатку Google Forms.
Матеріал і методи. Іноземні студенти Буковинського державного медичного
університету 4 курсуспеціальності «Медицина» вивчають дисципліну «Педіатрія»,
яка включає 12 тем. Наводимо приклад варіанту оцінювання знань студентів,
отриманих під час практичного заняття з теми № 9 «Функціональні та органічні
захворювання шлунково-кишкового тракту в дітей». З метою оцінювання знань
студентам було запропоновано заповнити відповідну Google Form. За час
використання цієї форми (2020-2022 роки навчання) отримано 257 відповідей
від студентів 4 курсу спеціальності «Медицина» медичного факультету № 3.
Була проаналізована можливість використання Google Forms для об’єктивного
оцінювання студентів під час дистанційного навчання.
Результати. Дистанційне навчання є необхідним у процесі здобуття освіти
у сучасному світі; воно веде до зростання самостійності та саморозвитку
здобувачів вищої освіти; сприяє зростанню конкурентоспроможності особи
за обраною спеціальністю та, як форма навчання, вже стала нагальною потребою
сучасного освітнього процесу.
Додаток Google Forms є одним з альтернативних і ефективних засобів цифрових
технологій для формування системи завдань із метою поточного контролю
освітньої діяльності студентів. Використання Google Forms відкриває нові
можливості для створення динамічних і актуальних додатків на основі цифрових технологій,щоможутьбутивикористанівдистанційному навчанні.Використання
форм є актуальним при організації самостійної освітньої діяльності студентів,
як система контролю та управління.
Висновки. Дистанційна навчання позитивно впливає на студентів: підвищує їх
творчий та інтелектуальний потенціал, стимулює їх самоорганізацію, розширює
знання з використання сучасних інформаційних та цифрових технологій, стимулює
здатність самостійно приймати відповідальні рішення. Google Forms прості
у використанні та створенні, забезпечують індивідуальний підхід до опитування
студентів, дозволяють оцінити знання та надати об’єктивну оцінку в умовах
дистанційного навчання.

Посилання

Nalyvaiko O. Dystantsiine navchannia: sutnist’ ta osoblyvosti

[Distance learning: essence and features]. Pedahohichnyi

al’manakh. 2017;36:75-81. (in Ukranian)

Kukharenko VM, Bondarenko VV. Ekstrene dystantsiine

navchannia v Ukraini [Emergency distance learning in Ukraine].

Kharkiv: Mis’ka drukarnia; 2020. 409 p. (in Ukranian)

Shevchenko BE. Orhanizatsiia onlain- navchannia pid chas

karantynu cherez COVID19 [Organization of online training

during the quarantine due to COVID 19]. Tekhnolohiia i tekhnika

drukarstva. 2020;1-2:67-8. doi: 10.20535/2077-7264.1-2(67-68).2

201623 (in Ukranian)

Hetta VH, redaktor. Dystantsiine navchannia: dydaktyka,

metodyka, orhanizatsiia [Distance learning: didactics,

methodology, organization]. Chernihiv; 2017. 286 p. (in Ukranian)

Yahupov VV, redaktor. Dystantsiine navchannia v systemi

profesiino- tekhnichnoi osvity [Distance learning in the system of

professional and technical education]. Zhytomyr: Polissia; 2019.

p. (in Ukranian)

Tkachenko L, Khmelnytska O. Osoblyvosti vprovadzhennia

dystantsiinoho navchannia v osvitnii protses zakladu vyschoi

osvity [Peculiarities of implementing distance learning in the

educational process of a higher education institution]. Pedahohika

formuvannia tvorchoi osobystosti u vyschii i zahal’noosvitnii

shkolakh. 2021;75(3):91-6. doi: 10.32840/1992-5786.2021.75-3.18

(in Ukranian)

Al Rawashdeh AZ, Mohammed EY, Al Arab AR, Alara M, AlRawashdeh B. Advantages and Disadvantages of Using e- Learning

in University Education: Analyzing Students’ Perspectives.

The Electronic Journal of e- Learning. 2021;19(2):107-17. doi:

34190/ejel.19.3.2168

Moore JL, Dickson- Deane C, Galyen K. e- Learning, online

learning, and distance learning environments: Are they the same?

Internet and Higher Education. 2021;14(2):129-35. doi: 10.1016/j.

iheduc.2010.10.001

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-02

Номер

Розділ

Статті