ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ДОДАТКУ GOOGLE FORMS
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.15Ключові слова:
дистанційне навчання, студенти, Google Forms, медицина, оцінювання знаньАнотація
Мета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання знань студентів 4 курсу
під час дистанційного навчання за допомогою додатку Google Forms.
Матеріал і методи. Іноземні студенти Буковинського державного медичного
університету 4 курсуспеціальності «Медицина» вивчають дисципліну «Педіатрія»,
яка включає 12 тем. Наводимо приклад варіанту оцінювання знань студентів,
отриманих під час практичного заняття з теми № 9 «Функціональні та органічні
захворювання шлунково-кишкового тракту в дітей». З метою оцінювання знань
студентам було запропоновано заповнити відповідну Google Form. За час
використання цієї форми (2020-2022 роки навчання) отримано 257 відповідей
від студентів 4 курсу спеціальності «Медицина» медичного факультету № 3.
Була проаналізована можливість використання Google Forms для об’єктивного
оцінювання студентів під час дистанційного навчання.
Результати. Дистанційне навчання є необхідним у процесі здобуття освіти
у сучасному світі; воно веде до зростання самостійності та саморозвитку
здобувачів вищої освіти; сприяє зростанню конкурентоспроможності особи
за обраною спеціальністю та, як форма навчання, вже стала нагальною потребою
сучасного освітнього процесу.
Додаток Google Forms є одним з альтернативних і ефективних засобів цифрових
технологій для формування системи завдань із метою поточного контролю
освітньої діяльності студентів. Використання Google Forms відкриває нові
можливості для створення динамічних і актуальних додатків на основі цифрових технологій,щоможутьбутивикористанівдистанційному навчанні.Використання
форм є актуальним при організації самостійної освітньої діяльності студентів,
як система контролю та управління.
Висновки. Дистанційна навчання позитивно впливає на студентів: підвищує їх
творчий та інтелектуальний потенціал, стимулює їх самоорганізацію, розширює
знання з використання сучасних інформаційних та цифрових технологій, стимулює
здатність самостійно приймати відповідальні рішення. Google Forms прості
у використанні та створенні, забезпечують індивідуальний підхід до опитування
студентів, дозволяють оцінити знання та надати об’єктивну оцінку в умовах
дистанційного навчання.
Посилання
Nalyvaiko O. Dystantsiine navchannia: sutnist’ ta osoblyvosti
[Distance learning: essence and features]. Pedahohichnyi
al’manakh. 2017;36:75-81. (in Ukranian)
Kukharenko VM, Bondarenko VV. Ekstrene dystantsiine
navchannia v Ukraini [Emergency distance learning in Ukraine].
Kharkiv: Mis’ka drukarnia; 2020. 409 p. (in Ukranian)
Shevchenko BE. Orhanizatsiia onlain- navchannia pid chas
karantynu cherez COVID19 [Organization of online training
during the quarantine due to COVID 19]. Tekhnolohiia i tekhnika
drukarstva. 2020;1-2:67-8. doi: 10.20535/2077-7264.1-2(67-68).2
201623 (in Ukranian)
Hetta VH, redaktor. Dystantsiine navchannia: dydaktyka,
metodyka, orhanizatsiia [Distance learning: didactics,
methodology, organization]. Chernihiv; 2017. 286 p. (in Ukranian)
Yahupov VV, redaktor. Dystantsiine navchannia v systemi
profesiino- tekhnichnoi osvity [Distance learning in the system of
professional and technical education]. Zhytomyr: Polissia; 2019.
p. (in Ukranian)
Tkachenko L, Khmelnytska O. Osoblyvosti vprovadzhennia
dystantsiinoho navchannia v osvitnii protses zakladu vyschoi
osvity [Peculiarities of implementing distance learning in the
educational process of a higher education institution]. Pedahohika
formuvannia tvorchoi osobystosti u vyschii i zahal’noosvitnii
shkolakh. 2021;75(3):91-6. doi: 10.32840/1992-5786.2021.75-3.18
(in Ukranian)
Al Rawashdeh AZ, Mohammed EY, Al Arab AR, Alara M, AlRawashdeh B. Advantages and Disadvantages of Using e- Learning
in University Education: Analyzing Students’ Perspectives.
The Electronic Journal of e- Learning. 2021;19(2):107-17. doi:
34190/ejel.19.3.2168
Moore JL, Dickson- Deane C, Galyen K. e- Learning, online
learning, and distance learning environments: Are they the same?
Internet and Higher Education. 2021;14(2):129-35. doi: 10.1016/j.
iheduc.2010.10.001
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Л.Ю. Хлуновська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».