ДЕЯКІ ПИТАННЯ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24061/1727-4338.XIII.1.47.2014.56Ключові слова:
інноваційні технології, кейс-стаді, компетентністьАнотація
У медичних вишах Казахстану ідуть реформи. Основна причина, яка робить перетворення необхідними, носить об’єктивний і глобальний характер: за останні роки відбулися якісні зміни освітнього простору. Очевидна глобалізація ринка освітніх послуг.
Вирішальну роль в успіхах освіти відіграє програмна структура. Вона має бути чіткою, збалансованою за теоретичними і клінічними напрямками підготовки. Програмна структура має характеризувати навчальні програми всіх курсів і освітніх заходів, забезпечувати ефективність і прозорість діяльності медичних вишів.
Майбутній лікар має бути готовим до того, щоб систематично переробляти могутній потік інформації, інтегрувати знання із нових дисциплін. А тому не лише програми і навчальні плани, але і педагогічні методи і форми навчання мають відповідати цим вимогам.
Посилання
Alieva MB, Kasen AO. Printsipy postroeniya metodicheskoy modeli formirovaniya kommunikativnoy kompetentsii u studentov [The principles of constructing a methodological model for the formation of communicative competence among students]. V: Materialy uchebno-metodicheskoy konferentsii «Model' obrazovaniya KazNMU im. S.D. Asfendiyarova Predvaritel'nye itogi, perspektivy; 2011 May 20; Almaty; 2011. (in Russian).
Shcheveleva GM. Diagnosticheskoe testirovanie predmetnikh znaniy pervokursnikov [Diagnostic testing of subject knowledge of freshmen]. Pedagogika. 2001;7:53-8. (in Russian).
Lukichev GA. Integratsiya i effektivnost' - tseli reform v vysshem obrazovanii stran Evropy [Integration and Efficiency - The Goals of Reforms in Higher Education in Europe]. Nauchnyy vestnik Moskovskogo gosudarstvennogo tekhnicheskogo universiteta grazhdanskoy aviatsii. 2000;26:13-8. (in Russian).
Katochkov VM, Safronova MA. Vnedrenie kreditno-modul''noy i ball''no-reytingovoy sistem v obrazovatel''nyy protsess universiteta [Introduction of credit-modular and score-rating systems in the educational process of university]. Vestnik Yuzhno-Ural'skogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Obrazovanie. Pedagogicheskie nauki. 2009;24:37-42. (in Russian).
Andrienko AS. Kreditno-modul'naya organizatsiya uchenogo kursa kak osnova formirovaniya urovnya bazovikh kompetentsiy studentov vuza [Credit-modular organization of the academic course as the basis for the formation of the level of basic competencies of university students]. V: Sbornik nauchnykh trudov Aktual'nye problemy pedagogicheskoy diagnostiki monitoringa sistemy obrazovaniya; Taganrog; 2005, p.137-9. (in Russian).
Talynov E. Kreditno-modul'naya sistema - chto eto? [Credit-modular system - what is it?] V: Kreditno-modul'naya sistema organizatsii uchebnogo protsessa v vuze. Sankt-Peterburg; 2009. p. 8-9. (in Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 S. N. Romaniuk, T. M. Dosayev
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Часопис користується «Типовим шаблоном положення про авторські права».